[ipv6-tf] Natywne ipv6

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 4 Paź 2006, 10:36:59 CEST

On Wed, Oct 04, 2006 at 10:05:29AM +0200, Bartek Gajda wrote:
> tak sobie pomyslalem, moze by zrobic podstrone na wikipedi na ten temat.
> Tylko czy wszyscy chcieli by taka (nie)polityczna informacje
> przedstawiac...???
a co jest niepolitycznego w informacji że provider X udostępnia ipv6?

polityczne by było że provider Y nie udostępnia, ale przecież tego chyba
nie będzie na wiki? ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI