[ipv6-tf] no to skad ten adres?

stf_polska stf_polska w o2.pl
Wto, 28 Sie 2007, 13:50:50 CEST

Jacek Zapala wrote:

> A jakie konkretnie serwery masz na myśli i jaką obsługę?
> Rekord AAAA jest takim samym rekordem jak A i każdy serwer odpowie takim
> rekordem jeśli go o to zapytasz (po IPv4).

Na przykład ten nieszczęsny home.pl. Mam tam domenę, i mogę edytować
rekordy DNS, i rekordu AAAA to ja tam nie widziałem.

A na moje pytanie "Czy Wasz DNS umie już przekierowywać na adresy IPv6?"
odpowiedzieli: "Nasze serwery nie udostepniaja powyzszej funkcjonalnosci.".

Więc ja nie jestem pewien czy odpowie.

> A jeśli chodzi o serwery działające na IPv6, to też takie są. Z
> autorytatywnych dla pl np. f-dns.pl (2001:1a68:0:10::189) czy g-dns.pl
> (2001:6d8:0:1::a:6).
> Sam możesz sprawdzić: (host -v -t ns pl.)

> Kilku operatorów z tego miasteczka ma IPv6.

A którzy to są?

> A poza tym publiczny, stały adres (a nawet ładne "kilka") możesz mieć
> np. z sixxs.net.
>
> 	Jacek

Fajnie, dzięki.

Jeszcze mam takie pytanie. No bo zauważyłem, że czasami ci goście od
IPv6 (czyli na przykład Wy, jak rozumiem) to mówią: "używaj IPv6, to my
ci damy różne Gratisy". Takie coś było chyba na przykład na tej stronie
której nazwę podałeś.

No i w związku z tym pytanie: czy gdzieś dają taki gratis w postaci
dynamicznego DNS? Czyli: ja łaskawie wezmę od Was kilka adresów IPv6,
:-) i będę po nich udostępniał treść, ale Wy będziecie ze swojego DNS-a
przekierowywać na moje publiczne dynamiczne IPv4.

No bo takie właśnie mam.

Słyszeliście o takim gratisie?

--
     "Serce medrcow jest w domu zaloby,
      a serce glupcow w domu wesela."     (Koh 7:4)