[ipv6-tf] tunel ipv6 w DMZ'cie za routerem WRT54G - problem

Tomasz Klicki t.klicki w net.icm.edu.pl
Pon, 22 Sty 2007, 19:22:02 CET

On Mon, Jan 22, 2007 at 11:37:11AM +0100, Marcin Gondek wrote:

> Ja też mam problemy z routingiem na WRT54GL przy użyciu OpenWRT. Tak
> jakby forwarding między interfejsami nie chodził poprawnie.

Ja tylko dopowiem, że mi OpenWRT na Asusie wl-500gP z obsługą ipv6
działa dobrze. Zauważyłem tylko rzecz, której do tej pory nie udało mi
się rozwiązać. Mianowicie: routerek na jednym z interfejsów dostaje
adres sieci i routera z autokonfiguracji. Adres i default gw pojawiają
się w systemie i wszystko działa, dopóki nie uruchomię quaggi. Po jej
wystartowaniu z systemu znika default gw.. Dopiero ręczne wpisanie
domyślnego routingu w konfiguracji quaggi załatwiło sprawę. Dziwne..

--
Tomasz Klicki                   ICM Dział Sieciowy, Uniwersytet Warszawski
t.klicki w net.icm.edu.pl         (+48-22) 5520527, 8268009, fax. 8284195