[ipv6-tf] "Adresy IP wyczerpią się za trzy lata .."

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Czw, 18 Paź 2007, 00:01:54 CEST

Bartek Gajda wrote:
> "Adresy IP wyczerpią się za trzy lata - tak uważają naukowcy, którzy
> sporządzili pierwszy "spis powszechny" maszyn z unikalnym adresem IP.
> Ostatni tego typu spis był przeprowadzony 25 lat temu...."
> http://di.com.pl/news/17825,1.html

Już kilka tego typu prognoz mieliśmy okazję czytać. Jednak po
obejrzeniu mapy którą naukowcy wygenerowali widać, że jeszcze trochę
wolnego miejsca zostało. A jeśli nie wolnego bezpośrednio to
dającego się posprzątać. Poza tym są NATy :( I jakoś dziwnie czuję,
że nikt nie ma ochoty zainwestować w kawał solidnej inżynierskiej
roboty i mieć problem z głowy tylko wszyscy będą łatać rzeczywistość
śrutem-drutem-babą-z-nosa :(

--
Było mi bardzo miło.               Czwarta pospolita klęska, [...]

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e