[ipv6-tf] "Adresy IP wyczerpią się za trzy lata .."

Sergiusz Paprzycki serek w walcz.net
Sob, 20 Paź 2007, 10:45:15 CEST

Tomek Czarne wrote:

> mnie się osobiście wydaje, że krokiem naprzód w upowszechnieniu się ipv6 będzie
> upowszechnienie się popularnego systemu operacyjnego z natywna obsługa ipv6
> czyli windows vista oraz zabaweczek do p2p, które przy posiadaniu publicznego adresu
> IP lepiej chodzą od NATowanych maszyn

To fajnie. Tak to mogloby byc ze strony klienta. Teraz pomysl jak
namowic providera, zeby te natywne IPv6 dostarczal. Mysle, ze p2p jest
zupelnie srednia pokusa dla providerow ;-)

Moglby np. tanszy/darmowy tranzyt IPv6 ich przekonac.. ale z kolei tutaj
trzebaby przekonac strasznie duzo duzych firm.. Komus po prostu musi
zaczac zalezec.

Moim zdaniem na pewno nie zacznie sie to od end usera.

Pozdrawiam,
Sergiusz