[ipv6-tf] Kilka AS-ow i alokacja adresow

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Pon, 29 Paź 2007, 16:35:38 CET

latin w latin.icis.pcz.pl wrote:
> Zgodnie z punktem 5.1.1 dokumentu ripe-412 (IPv6 Address Allocation
> and Assignment Policy) otrzymany prefix nalezy rozglaszac w calosci.
niestety tak to wyglada i jest to dosc niewygodne ograniczenie przy
dwoch (lub wiecej!) roznych politykach routingu :(
Z polskiej strony bylo to zglaszane na roznych RIPEowych listach
dyskusyjnych, niestety jak na razie bez pozytywnego odzewu..

pozdrawiam,
Bartek