[ipv6-tf] Zaczynamy - IX w PL

Marcin Gondek drixter w e-utp.net
Wto, 5 Lut 2008, 14:33:48 CET

Witam,

Ja wiem trochę nieoficjalnie, ale może inni sami zauważyli:
inet6num:        2001:7f8:42::/48
netname:         PLIX6-20080205
descr:           PLIX

Z tego co wiem od PLIX to planują naprawdę zrobić punkt wymiany ruchu
także dla IPv6. Jak dla mnie to jest chyba wiadomość miesiąca jeżeli
chodzi IPv6.
Skończy się routing przez pół świata między polskimi sieciami IPv6.

Ze swojej strony mam prośbę do wszystkich ISP którzy tutaj są i
jakąkolwiek mieli styczność z IPv6 i są w punkcie wymiany PLIX po IPv4 -
podłączcie się także na IPv6. Aktualnie nie wiem kiedy to będzie
dostępne, ale myślę że szybko - w miarę możliwości postaram się
informować na bieżąco.

Sorki za kryptoreklamę, ale uważam, że to przyczyni się do
rozpropagowania IPv6 u nas w Polsce.
Obecnie była blokada ~100ms dla każdego z ISP.
Alternatywy jak na razie brak.

--
Marcin Gondek / Drixter
e-utp.net