[ipv6-tf] Zaczynamy - IX w PL

Grzegorz Zaworski gzaworski w crowley.pl
Wto, 5 Lut 2008, 15:21:51 CET

On Tue, 2008-02-05 at 14:33 +0100, Marcin Gondek wrote:
> Z tego co wiem od PLIX to planują naprawdę zrobić punkt wymiany ruchu
> także dla IPv6. Jak dla mnie to jest chyba wiadomość miesiąca jeżeli
> chodzi IPv6.
> Skończy się routing przez pół świata między polskimi sieciami IPv6.
>
> Ze swojej strony mam prośbę do wszystkich ISP którzy tutaj są i
> jakąkolwiek mieli styczność z IPv6 i są w punkcie wymiany PLIX po IPv4
> -
> podłączcie się także na IPv6. Aktualnie nie wiem kiedy to będzie
> dostępne, ale myślę że szybko - w miarę możliwości postaram się
> informować na bieżąco.

> [...]

Ja zauwazylem :), nawet wnioseczek o te adresy wyslalem. Goraco namawiam
wszytkich do nekania Sylwestra Biernackiego lub Roberta Woznego o
szybkie uruchomienie ipv6 w pl-ix.

ps. Robert wszyscy wiedza ze czytasz liste, wypowiedz sie :)

--
Grzegorz Zaworski
Kierownik Działu IP