[ipv6-tf] Zaczynamy - IX w PL

Lukasz Trabinski lukasz.trabinski w atm.com.pl
Wto, 5 Lut 2008, 19:49:32 CET

Marcin Gondek wrote:

> A ilu klientów ATMAN korzysta z IPv6? Ilu wie że jest taka możliwość?
> Pytanie czy w ogóle jest :-)

Paru korzysta. Co do wiedzy, hmm nie zajmuję się sprzedażą ani promocją
usług, więc to pytanie nie do mnie. Technicznie są takie możliwości -
póki co...;) Wiele zależy też od użytkowników końcowych, którzy
generując zapytania do konkretnego isp, mogę niejako wymusić wdrożenie
określonej usługi. Jeżeli dany isp tego nie zrobi, zawsze może zrobić to
za niego konkurencja. :-)