[ipv6-tf] Zaczynamy - IX w PL

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Wto, 5 Lut 2008, 23:29:24 CET

Marcin Gondek wrote:

> Z tego co wiem od PLIX to planują naprawdę zrobić punkt wymiany ruchu
> także dla IPv6. Jak dla mnie to jest chyba wiadomość miesiąca jeżeli
> chodzi IPv6.
> Skończy się routing przez pół świata między polskimi sieciami IPv6.

To ja sobie pozwolę poprosić. Jako bardzo zwykły bardzo end-user
poproszę o uruchomienie w takim punkcie bramek 6to4 i teredo.
A może nawet serwera teredo dla .pl? Proszę.

--
Było mi bardzo miło.               Czwarta pospolita klęska, [...]
 >Łukasz<                 Już nie katolicka lecz złodziejska.  (c)PP

Kukulska + autograf, Kombi+autograf, Tokio Hotel +autograf!
Licytuj plyty >>> http://link.interia.pl/f1cf1