[ipv6-tf] [Fwd: [address-policy-wg] 2008-01 New Policy Proposal (Assigning IPv6 PI to Every Inetnum Holder)]

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Śro, 16 Sty 2008, 12:30:59 CET

On Wed, Jan 16, 2008 at 10:56:59AM +0100, Marcin Gondek wrote:
> Ale przecież już wymyślili te 16 czy 32 bitowe AS'y, w firmie X.YZ czy
> coś takiego.
> A Dostępne AS'y to chyba od 1 do 63000? bo wyższe to już prywatne.

Nie chodzi mi o drobne i łatwe do poprawienia ograniczenia BGP tylko
administracyjne ograniczenia w sieci IPv6 z powodu obaw o zbyt szybkie
rośnięcie tablic routingu.

R.
--
Jeżeli upadnie cywilizacja zachodnia, to będzie szansa na odbudowę cywilizacji
      chrześcijańskiej. (dr Stanisław Krajski, Radio Maryja, 10 X 2001)