[ipv6-tf] Nowy prefix 2a02:478::/32

Rafał Słoniewski Rafal.Sloniewski w tkk.net.pl
Pon, 9 Cze 2008, 11:01:47 CEST

Wiadomość napisana w dniu 2008-06-09, o godz. 09:54, przez robert j.
wozny:

> najlepiej znaleść wśród obecnych dostawców - tunele w takich
> przypadkach powodują tylko i wyłącznie problemy - co jest zmorą
> obecnego v6 internetu.

TPSA cieszy się z ewentualnego peeringu.. Ale jak mówił Plich trochę w
zapomnienie poszła ich v6.
FONE nie wiedziałem aby mieli jakikolwiek prefix.
Mógłbym się spiąć z Politechniką Koszalińską ale oba Rafały z pionu
sieci ewakuowały się do lepiej płatnych zajęć i niezbyt jest z kim
tam rozmawiać. Główny dowodzący, notabene mój promotor, jest trudno
osiągalny ( ciekawe kiedy w końcu się obronię ) i raczej niezbyt
techniczny.
Pozostaje GTS i Telia. Póki co milczą.
Szkoda Robert że siła wyższa u mnie obraziła się z pośrednikiem nas
łączącym. Z tego mogłoby wyjść trochę dobra.
Może ktoś w takim wypadku byłby chętny na peering ze mną w oparciu o
tunele po v4?

BTW czytając archiwum wpadły mi w oko rozmyślenia Rafała Blacka ( ten
co z polibudy odszedł ) odnośnie revDSa dla v6.
Chyba nie ma sensu generować wpisów dla /32, ani ręcznie, ani
$GENERATE. Z tego co widziałem to całość revDNSa dla /32
może zajmować <600GB. Czy istnieje zatem inne jakieś sensowne
rozwiązanie? np generacja IN PTR według otrzymywanych
zapytań?

Pozdrawiam
--
Rafal.Sloniewski w tkk.net.pl;ELIO-RIPE;
Cisco&Docsis Administrator; LIR pl.tkk

Telewizja Kablowa Koszalin Sp. z o.o.
Ul. Kotarbińskiego 3, 75-352 Koszalin
tel. + 48 34 84 300, fax +48 34 35 525

NIP 669 10 02 558, KRS 0000134671, kapitał zakładowy 500.000,00 zł
Sąd Rejonowy w Koszalinie IX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego