[ipv6-tf] Nowy prefix 2a02:478::/32

robert j. wozny rj w zorg.co.il
Pon, 9 Cze 2008, 11:19:10 CEST

On Sivan 6, 5768, at 11:01 AM, Rafał Słoniewski wrote:

> TPSA cieszy się z ewentualnego peeringu.. Ale jak mówił Plich trochę
> w zapomnienie poszła ich v6.
> FONE nie wiedziałem aby mieli jakikolwiek prefix.
> Mógłbym się spiąć z Politechniką Koszalińską ale oba Rafały z pionu
> sieci ewakuowały się do lepiej płatnych zajęć i niezbyt jest z kim
> tam rozmawiać. Główny dowodzący, notabene mój promotor, jest trudno
> osiągalny ( ciekawe kiedy w końcu się obronię ) i raczej niezbyt
> techniczny.
> Pozostaje GTS i Telia. Póki co milczą.

tak na prawdę zostaje chyba Telia.

> Szkoda Robert że siła wyższa u mnie obraziła się z pośrednikiem nas
> łączącym. Z tego mogłoby wyjść trochę dobra.

to nie to forum 8-]

> Może ktoś w takim wypadku byłby chętny na peering ze mną w oparciu o
> tunele po v4?

większość zła w tej chwili w ipv6 robią właśnie operatorzy spinający
się po tunelami po v4. w bgp widać poprawnie trasę i nagle się urywa,
bo komuś tunele idą przez pół świata i ledwie działają... - dlatego
jestem dość negatywnie nastawiony na v6 przez tunel w przypadku
operatorskim. dla końcowego użytkownika nie jest to problemem - 99%
koszałkowych gospodyń domowych nie zauważy różnicy.

-j.