[ipv6-tf] Nowy prefix 2a02:478::/32

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 11 Cze 2008, 15:56:48 CEST

On Tue, Jun 10, 2008 at 10:57:01AM +0200, Tomek wrote:

> niestety nie, Szczecinek jest w tak zwanej dziurze gdzie nie ma ani TKT
> ani Hawe/Pionier
ale może są na tyle blisko że taniej będzie dojść do ich światełka?

Nie wiem, strzelam ;)

> nakręcajcie u siebie, macie łatwiej
u "nas" już za wielu nie zostało co mieli by sens się podpinać. "Duzi"
zasłaniają się polityką, a mali są za mali zazwyczaj ;)

> ping zza klienckiego radia perfektu do alledrogo oscyluje w granicach 2ms
> a to jest ciągle technologia WiFi, tyle że porządnie zrobiona
a czy ja coś mówię? ;)

Chociaż akurat odemnie (jakby nie patrzeć klient perfektu ;) mam:
[undefine w uml ~]$ ping www.allegro.pl
PING www.allegro.pl (193.23.48.134) 56(84) bytes of data.
64 bytes from www.allegro.pl (193.23.48.134): icmp_seq=1 ttl=251 time=40.3 ms
64 bytes from www.allegro.pl (193.23.48.134): icmp_seq=2 ttl=251 time=21.5 ms
64 bytes from www.allegro.pl (193.23.48.134): icmp_seq=3 ttl=251 time=6.54 ms
64 bytes from www.allegro.pl (193.23.48.134): icmp_seq=4 ttl=251 time=68.4 ms

--- www.allegro.pl ping statistics ---
4 packets transmitted, 4 received, 0% packet loss, time 3087ms
rtt min/avg/max/mdev = 6.544/34.238/68.420/23.093 ms
;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator