[ipv6-tf] Google po IPv6

Jarek Kamiński jarek w vilo.eu.org
Czw, 13 Mar 2008, 11:27:32 CET

On Thu, Mar 13, 2008 at 11:16:07AM +0100, Rafal Kwasny wrote:

> To jest właśnie duży problem dystrybucji linuxa itp.

Hmm... w sumie to jak stos IPv6 jest aktywny, ale nie ma adresu, to nie
ma również ustawionej trasy domyślnej. Więc od razu będzie network
unreachable i próba połączenia po IPv4, bez żadnych timeoutów. Chyba, że
o czymś zapomniałem... na większości hostów mam IPv6.

Większym problemem może być Vista, która (z zasłyszanych plotek)
domyślnie konfiguruje sobie tunel Toredo. A to może wolniej działać.

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.