[ipv6-tf] VoIP na IPv6

Łukasz Umbras-Nichnerowicz lukasz.un w gmail.com
Wto, 27 Maj 2008, 11:55:02 CEST

Witam,
mam pewien problem z uruchomieniem VoIP na IPv6. Mam zainstalowanego
SERA skonfigurowanego tak zeby nasluchiwal na adresie IPv6. Na dwoch
innych komputerach z systemem Linux zainstalowalem program linphone w
wersji konsolowej - linphonec. Ustawilem proxy wskazujac na komputer z
SER. Oba klienty sie rejestruja poprawnie na SER jednak gdy chce
zrealizowac polaczenie pomiedzy nimi to dostaje informacje "Could not
reach destination" mimo, że komputery odpowiadaja wzajemnie na ping oraz
jak wczesniej wspomnialem rejestruja sie na SER. Poniewaz brak mi juz
pomyslow co mozna na to poradzic zwracam sie do Panstwa o pomoc. Jezeli
potrzeba wiecej informacji to napewno podesle.
Z gory dziekuje za pomoc.

--
Pozdrawiam
Łukasz Umbras-Nichnerowicz