[ipv6-tf] PI IPv6 ??

Krzysztof Lewandowski kl w x-com.pl
Śro, 28 Maj 2008, 11:56:46 CEST

Marcin Gondek pisze:
> <CIACH>
>>
> Wydaje mi się że jeszcze nic nie zmienili.
> Może warto poszukać gdzieś bliżej tunelu? ICM via SixXS?
> Google ode mnie też wygląda nieciekawie, ale akurat do google ping nie
> jest ważny:

W sixxs denerwuje mnie system kredytowania, jakieś dziwne kredyty za
ustanowienie tunelu/reverse dns etc.
Poza tym kiedyś posiadałem konto , ale jakimś cudem poszło w stan
"Blocked" i jakoś doprosić się nie mogę o reset konta. W HE czy też
swego czasu BTExact nigdy nikt takich problemów nie robił.

Co do PI/LIR, firma ma plany ale dopiero w I kwartale 2009r - wolą
inwestować w światło po mieście. Póki co jestem uwiązany z kolejowcami,
którzy o IPv6 czytali pewnie tylko w gazecie - przynajmniej takie mam
wrażenie.