[ipv6-tf] PI IPv6 ??

Krzysztof Lewandowski kl w x-com.pl
Śro, 28 Maj 2008, 21:18:39 CEST

robert j. wozny pisze:

> w sensie najlepiej męczyć swojego opiekuna handlowego, jeżeli on
> będzie sensowny, to przekona dział techniczny do realizacji...
BOK odpada, znam takie, w ktorych szanowna Pani nie wie nawet jak sklada
sie IP a slowo prefix wywoluje u niej atak szalu, ze niby ja obrazasz.
Opiekun handlowy z reguly tez nie wie co jest grane. Wystarczy go
poprosic o jakis kontakt techniczny - czasem to dziala.

> a to może przynieść wręcz odwrotny skutek...
>
> -j.

Nie sadze, zeby zaszkodzilo - ale nie bombardujac. Dajcie dobry powod, a
na pewno cos odpowiedza - chociazby: Nie planujem y w tym kwartale or so.