[ipv6-tf] PI IPv6 ??

Lukasz Trabinski lukasz w trabinski.net
Śro, 28 Maj 2008, 21:30:47 CEST

> Nie sadze, zeby zaszkodzilo - ale nie bombardujac. Dajcie dobry powod, a na
> pewno cos odpowiedza - chociazby: Nie planujem y w tym kwartale or so.

Sprawa jest prosta, aby wdrożyć ipv6 w dużej sieci potrzeba troche czasu,
testów, wdrożeń - ktoś to musi zrobić i poświęcić temu czas. Tak więc albo
jest to robione w wolnych chwilach, po godzinach albo powoływany jest
specjalny zespół. To drugie wiąże się przeważnie z kasą na taki projekt.
Aby kasa się znalazła musi być tego biznesowe uzasadnienie.
Im większa korporacja, tym przeważnie praktycznie wygląda to gorzej, bo
do tego wchodzą jeszcze wewnętrzne procedury i tego typu projekty jest
ciężej wzdrożyć
We wszystkich znanych mi przypadkach ipv6 w duzych sieciach zostało
wdrożone przez  zapaleńców, którzy poświęcili chwilę lub dwie, aby tematem
się zainteresować i go sensownie odpalić.