[ipv6-tf] DNS - ipv6 transport

Maciej Markowski chudy w i-utp.net
Czw, 6 Lis 2008, 15:39:16 CET

Jeżeli twoja maszyna ma adres IPv6 i IPv4 to odpyta serwer DNS czy istnieje
dana domena z adresem IPv6 jeżeli nie to odpyta czy istnieje z adresem IPv4.
Jeżeli twój serwer DNS ma adres IPv6 i IPv4 to sprawa wygląda następująco
musisz mieć wpisany adres IPv6 swojego DNS'a na swojej maszynie i będzie
wtedy odpytywać tak jak chcesz.

Pozdrawiam
Maciek