[ipv6-tf] DNS - ipv6 transport

Lukasz Lacinski lukasz.lacinski w icis.pcz.pl
Czw, 6 Lis 2008, 22:56:54 CET

/>/ > moze istniec na serwerach DNS po IPv4.
/>
> dzielimy internet v6 i v4 ? zawsze mi się wydawało, że jak pytam dns
> nie zależnie czy po ipv6 czy po ipv4 to dostaje takie same dane...

/>/ > jesli serwer DNS nie znajdzie rekordu, wszystko jedno, czy A, czy
/> >/ AAAA, zeby moja maszyna odpytala nastepny serwer DNS, wtedy juz np.
/> >/ po IPv4.
/> >/ Jesli nie ma mozliwosci, zeby tak to funkcjonowalo, to ja nie widze
/> >/ sposobu na plynne przejscie z IPv4 na IPv6.
/>
> nie rozumiem... po co takie coś miało by być?
>
> -j.

No coz, ja gdy pytam a.root-servers.net o sixxs.net po IPv6 i po IPv4 to
dostaje inne odpowiedzi.
Ty dostajesz takie same?
I wlasnie po to.

LL