[ipv6-tf] PLNOG2009 - Spotkanie

Sylwester Biernacki s.biernacki w plix.pl
Wto, 18 Lis 2008, 11:43:26 CET

On Nov 18, 2008, at 11:38 AM, Bartek Gajda wrote:

> Warto zwrocic uwage, ze Google jest chetne do peerowania po IPv6!

i co ja mam Ci powiedzieć ;P

> From: Steve Wilcox <stevewilcox w google.com>
> Date: November 16, 2008 4:38:43 PM GMT+01:00
> To: Sylwester Biernacki <s.biernacki w plix.pl>
> Subject: Re: PLNOG
>
> Hi Sylwester,
>
> One of our engineering team recently gave a v6 presentation at RIPE
> in Dubai, it could be worth suggesting to one of his Polish
> colleagues (we have a few native Poles in engineering) presenting a
> version of that but I can't say if they would get the necessary
> approval since this is really more appropriate for peering at this
> [...]

wczoraj ze Stevem rozmawiałem przy piwku o tym ;P

--
Sylwester Biernacki <s.biernacki w plix.pl>
CEO

PLIX Sp. z o.o., http://www.plix.pl/
ul. Chałubińskiego 9 lok. 28, 02-004 Warszawa
KRS:  0000295130, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydz. Gosp.
Kapitał zakładowy: 300.000,00zł, NIP: PL7010109699