[ipv6-tf] UKE - co dalej?

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Czw, 20 Lis 2008, 21:13:28 CET

Marcin Gondek pisze:

> Ja ze swojej strony mogę tylko przeprosić że nie dałem żadnego wkładu
> chociaż zapowiadałem, mam trochę mniej czasu a więcej pracy ;-)

A ja tak kontrolnie spytam, bo może źle załapałem. Miało być gdzieś
na wiki miejsce wydzielone, w którym każdy by zrealizował swój
kawałek? Osobiście czekałem na jakiś sygnałe typu: "Pod takim a
takim adresem zaczynamy rzeźbić." Czy coś ominąłem na liście?

--
Było mi bardzo miło.               Czwarta pospolita klęska, [...]
>Łukasz<                 Już nie katolicka lecz złodziejska.  (c)PP

Tanie rozmowy telefoniczne!
Sprawdz >> http://link.interia.pl/f1f94