[ipv6-tf] UKE - co dalej?

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Pią, 21 Lis 2008, 09:33:35 CET

Jacek Wytrebowicz wrote:
> Później ja proponowałem aby zbierać kolektywnie na wiki argumenty za
> wdrażaniem IPv6. Cóż wówczas nikt nie podchwycił tego pomysłu.
> Opublikowałem więc moją prezentację na ipv6-tf w pl.ipv6tf.org. Zaś po
> zebranych uwagach, naniosłem poprawki i w formacie ppt przesłałem
> Bartkowi. Z tego co wiem Bartek sam próbuje coś napisać i jak na razie
> nikt więcej nic mu nie przysłał.
Na dniach powinienem miec gotowa swoja prezentacje. Docelowo powinna ona
"zazebic" sie z prezentacja Jacka. Potem mozna to oczywiscie
zmodyfikowac w maire pojawiania sie argumentow itp.
Faktycznie mysle ze warto by isc dwutorowo tym bardziej ze sa chetni:
przygotowac prezentacje + wiki.

Co jednak wrzucimy na wiki? Suche argumenty? Prezentacje
slajd-po-slajdzie? Prezentacja ma troche inna filozofie (forma jest
wazna obok trescio), widze ze moja, czesciowo wzbogacona o grafiki
bylaby ciezko konwertowalna do wiki. Moze faktyczine najciekawsze by
byly suche argumenty jakos pogrupowane?

Stworzylem zaczatki 3 stron na naszej stronie glownej, mozna to
oczywiscie zmodyfikowac:
(DUZE LITERY to link do podstrony). Rzuccie okiem:

http://www.pl.ipv6tf.org/wiki/index.php/Strona_g%C5%82%C3%B3wna

Argumenty za wdrażaniem IPv6

Zapraszamy do dyskusji (na liście dyskusyjnej) i do wpisywania tutaj
przemyślanych argumentów za wdrażaniem IPv6

    * ARGUMENTY DLA OPERATORÓW SIECI, dostawców treści
    * ARGUMENTY DLA BIZNESU - co może przekonać firmy komercyjne? Czy
firmy nie zaczną tracić biznesu za chwilę bez IPv6?
    * ARGUMENTY DLA UZYTKOWNIKA  końcowego

pozdrawiam,
Bartek