[ipv6-tf] UKE chce z nami promowac IPv6

Antoni Grzymala antoni w chopin.edu.pl
Pią, 28 Lis 2008, 11:34:09 CET

On Fri, 28 Nov 2008 10:07:17 +0100, "robert j. wozny" <rj w zorg.co.il>
wrote:

> ale wracając do dzwonienia - może warto zaznaczyć w jakiś sposób
> (pogrubić, czy zmienić kolor) dla firm, które potwierdzą obsługę
> IPv6 dla swoich końcowych użytkowników.

Ja jestem na dniach (mam nadzieję), od dostania produkcyjnego IPv6 dla
Akademii Muzycznej w Warszawie, więc możnaby dodać NASK do listy firm
dającej IPv6 klientom. Nie obyło się wprawdzie bez aspektu
humorystycznego, pytali "ile klient chce tych adresów IPv6, czy 256
wystarczy?". Odpisałem, że raczej się spodziewam około
1208925819614629174706176 (/48).

Pozdr.,

[a]