[ipv6-tf] UKE chce z nami promowac IPv6

Sylwester Biernacki s.biernacki w plix.pl
Pią, 28 Lis 2008, 23:07:27 CET

On Nov 28, 2008, at 10:34 PM, Marcin Gondek wrote:

> Wiadomość napisana w dniu 2008-11-28, o godz. 21:17, przez Pawel
> Krawczyk:

> Domyślnie nie mają, ale można wrzucić nieoficjalny soft np. DD-WRT
> albo kupć Mikrotika/Routerboard :-)

Panowie,

    ustaliłem dzisiaj z Andrzejem, że tematami Panelu Dyskusyjnego w
trakcie PLNOG-a będą:
    - IPv6 w Polsce - wszystko co tylko przyjdzie nam do głowy
    - retencja danych (od marca wchodzi jakieś zarządzenie w życie,
które nakazuje sporo rzeczy operatorom)

    Na Panel zaprosimy kogoś z Komendy Głównej Policji oraz oczywiście
Panią Annę (już zapowiedziała,
    że będzie).

    Chciałbym więc przygotować się do tego w odpowiedni sposób.
Proponuję więc, żebyśmy stworzyli jakąś
    listę pytań lub zagadnień, które trzeba omówić, które wg Was
najbardziej wymagają wyjaśnienia/omówienia itd.

    Częściowo można się na prezentacji wzorować, ale mamy półtorej
godziny i chciałbym je dobrze spożytkować.

    Przy okazji: jeśli ktoś się wybiera to się rejestrujcie czym
prędzej, bo niedługo zabraknie miejsc ;-)

--
Sylwester Biernacki <s.biernacki w plix.pl>
CEO

PLIX Sp. z o.o., http://www.plix.pl/
ul. Chałubińskiego 9 lok. 28, 02-004 Warszawa
KRS:  0000295130, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydz. Gosp.
Kapitał zakładowy: 300.000,00zł, NIP: PL7010109699