[ipv6-tf] UKE chce z nami promowac IPv6

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Nie, 5 Paź 2008, 23:17:06 CEST

Bartek Gajda pisze:

> Ze swojej strony mógbym przygotowac następujace slajdy:
>
> 1.-Protokół IPv4 – historia i wykorzystanie, stopień wyczerpania puli
[...]
> 8.-Polish IPv6 Task Force = Polska Grupa Robocza IPv6 - 2,3 slajdy (kim
> jestesmy, co robimy, kto bierze udział)

Ja bym jeszcze dorzucił, jeżeli to stosowne, jeden slajd o
aplikacjach, które lepiej działają na IPv6 niż na v4. Mam na myśli w
szczególności VoIP w ogólności wszystko o strukturze P2P.
> Co do formatu prezentacji - to nie wiem czy coś poza Power Pointem ma tu
> sens?

OOo Impress? (ma dobre wyjście do pdf, jest pod linuksa)

--
Było mi bardzo miło.               Czwarta pospolita klęska, [...]
 >Łukasz<                 Już nie katolicka lecz złodziejska.  (c)PP

Dzwon taniej na zagraniczne komorki!
Sprawdz >> http://link.interia.pl/f1f26