[ipv6-tf] UKE chce z nami promowac IPv6

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Pon, 6 Paź 2008, 11:51:55 CEST

(przesylam odrzucony mail)
Re: [ipv6-tf] UKE chce z nami promowac IPv6
From:
futszaK <futszak w gmail.com>
Date:
Mon, 6 Oct 2008 09:58:23 +0200

To:
"Polish IPv6 Task Force" <ipv6-tf w pl.ipv6tf.org>

W dniu 6 października 2008 09:21 użytkownik Marcin Mazurek
<M.Mazurek w netsync.pl> napisał:

> [...]

a gdzie coś takiego działa produkcyjnie :?

póki co brakuje zapotrzebowania, mam sieć na ponad 100 ludzi i jakoś
nikt nie pytał się mnie o ipv6. jak zapyta to pewnie coś mu zrobię,
ale na razie nie ma dla kogo :/