[ipv6-tf] UKE chce z nami promowac IPv6

robert j. wozny rj w zorg.co.il
Pon, 6 Paź 2008, 12:37:29 CEST

On Tishri 7, 5769, at 12:29 PM, Lukasz Trabinski wrote:

> Po co mu taka świadomość? Rolą producentów sprzętu oraz ISP
> jest to, aby działało to przezroczyście. Ci bardziej świadomi i
> tak będą wiedzieli, że
> korzystają z ipv6.

no i dlatego jakiś czas temu apple miało problem ze swoimi
accesspointami/routerami bo przepuszczały IPv6 i przez to komputer zza
taką stacją bazową były wystawione publicznie na internet....

a i problemem może być ilość smieci elektronicznych, jakie w domach
jeszcze leżą - nie wspierające ipv6, błędnie obsługujące, nie
aktualizowane od prehistorycznego slipa...

> A kto mówi o ukrywaniu?

"wspieramy nowe technologię i na 18 urodziny uruchomimy IPv6"

(MSPANC)

בברכה,
-j.