[ipv6-tf] UKE chce z nami promowac IPv6

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Pią, 10 Paź 2008, 22:22:57 CEST

Jarek Kamiński pisze:

> No niestety... ale odnosiłem się do sytuacji, w której to połączenie się
> "nie uda", jak było w poprzednim poście. Tutaj się uda, tylko będzie
> strasznie wolne.

Wypowiem się jako enduser bo mam postawione na stałe teredo. Nie
zauważam zamuleń, które jeszcze rok czy dwa lata temu były
notoryczne. Można więc chyba wysnuć wniosek, że te skrawki
IPv6, które są, są skonfigurowane już w miarę przyzwoicie.
Oczywiście łączność po IPv6 jest wolniejsza ale to kwestia
uruchomienia większej liczby serwerów (teredo) i bramek (teredo jak
i 6to4).

IMHO (VH) RIPE mogłoby wymagać od każdego komu daje prefix
uruchomienia takich usług. Nawet niechby miały przycięte pasmo.

--
Było mi bardzo miło.               Czwarta pospolita klęska, [...]
 >Łukasz<                 Już nie katolicka lecz złodziejska.  (c)PP

Drinkomat - aplikacja na telefon!
Pobierz >> http://link.interia.pl/f1f38