[ipv6-tf] UKE chce z nami promowac IPv6

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Czw, 23 Paź 2008, 10:24:15 CEST

Lukasz Stelmach wrote:

> Ech to wstrtne cloud computing.

> LaTeX to te| dobry pomysB. Jestem na tak.
>
> To mo|e zróbmy tak. Na wiki robimy szkic, ka|dy swoich kilku
> slajdów. Potem jedna osoba, to trudne ale do[ wa|ne, przenosi
> wszystko do... tego co uznamy za stosowne.

napisalem juz wczesniej, ze "najlepiej w formacie ppt (lub innym z
ktorego mozna latwo stworzyc slajd") wiec nic nie stoi an przeszkodzie
zeby to bylo wiki.
Chyba kazdy format z ktorego mozna zrobic copy/paste bedzie wiec ok. Co
prawda edytor bedzie miec wiecej pracy nad scalaniem a zwlaszcza nad
opracowaniem wygladu, ktory w prezentacji ma dosc spore znaczenie.
Osobiscie bede pracowac w PP (.ppt), co moge potem przerzucic do wiki,
OOo, pdf-a, .ps....
B.