[ipv6-tf] UKE chce z nami promowac IPv6

Antoni Grzymala antoni w chopin.edu.pl
Czw, 23 Paź 2008, 15:19:29 CEST

Pawel Krawczyk dixit (2008-10-23, 14:55):

> Kiedyś na potrzeby dyskusji nad ś.p. projektem Janosik sformułowałem
> takie robocze prawo: każdy projekt open-source, który zaczyna się (!) od
> zarejestrowania domeny i wymyślenia logo jest skazany na porażkę. Teraz
> trzeba będzie dopisać jeszcze jedno kryterium: ...i który zaczyna się od
> dyskusji pt. OpenOffice czy PowerPoint.

> Chciałbym zauważyć, że OpenOffice czyta zarówno ODP jak i PPT. Z tym
> ostatnim nie ma żadnych problemów jeśli nie zawiera jakichś cudacznych
> animacji. Z racjonalnego punktu widzenia użycie formatu PPT będzie dla
> [...]

To już się nieco offtopic robi, ale tak, generalnie się zgadzam, jakoś
nie pomyślałem, o tym, że mając OOo można pracować w formacie
powerpointa. Ryzykujemy oczywiście drobne rozjazdy (albo i niedrobne) i
inne niedogodności związane z tym, że oba te programy mają IMO odwróconą
do góry nogami filozofię, czyli zaszytą w sobie sugestię zaczynania
pracy od wyglądu. Dlatego najlepiej byłoby otworzyć wiki albo jakąś inną
przestrzeń wymiany meritum, czyli tesktu z minimum formatowania i
pozostawić końcową robotę wygenerowania prezentacji (PDF?) w Swoim
Ulubionym Programie™ osobie, która de facto będzie to robić.

Co zaś do trafnej uwagi na temat logo i domeny, to dokładnie ten sam
sposób postawienia sprawy do-góry nogami jak przy pracy z PPT :)

--
[a]