[ipv6-tf] IPv6 PI w regionie RIPE zaakceptowane przez srodowisko

Grzegorz Janoszka Grzegorz w Janoszka.pl
Śro, 22 Kwi 2009, 14:24:14 CEST

Lukasz Trabinski wrote:
> Czy ja wiem... Ja rozgłaszam swoje /48 łamiąc przy okazji łamiąc
> zalacenia ripe,  nie stwierdziłem jeszcze, aby ktoś coś wycinał, co
> oczywiście nie oznacza, że takich filtrów w ogóle nie ma.

Na razie jest tak mało prefiksów IPv6 (~1725), że nie wiem, czy jest
wiele firm, którym chciało się bawić w specjalne filtrowanie. Ja wycinam
wszystko mniejsze od /48, ale to tak żeby mieć jakiekolwiek filtry, a
nie widzieć realne korzyści.

--
Grzegorz Janoszka