[ipv6-tf] IPv6 PI w regionie RIPE zaakceptowane przez srodowisko

Lukasz Trabinski lukasz w trabinski.net
Śro, 22 Kwi 2009, 14:51:29 CEST

> A skąd wiesz, czy ktoś widzi Twoje /48 czy /32 Atmana?

Sa looking-glassy operujące z ipv6, więc tu i ówdzie to widać.
Znam konfigurację w ATMANie (sam ją robiłem swego czasu), rozgłaszane
w świat są obydwie /48 i /32. Przeważnie w BGP wybierane są prefixy "more
specific". Oczywiście powyższe nie przesądza sprawy, nie wykluczam
że gdzieś może być widoczne tylko /32 Atmana.