[ipv6-tf] Kolejny polski prefix (2a02:950::/32)

Marcin Gondek drixter w e-utp.net
Nie, 1 Lut 2009, 16:06:37 CET

Wiadomość napisana w dniu 2009-02-01, o godz. 15:21, przez Lukasz
Stelmach:

> [...]
>
> Chwileczkę, czegoś nie rozumiem. "PI" czyli provider independent
> jest przecież całkowitym zaprzeczeniem (tak jak to rozumiem) pomysłu
> na routing IPv6. Pomysłu, który (tak jak to rozumiem) opierał się
> na "udrzewieniu" od pewnego poziomu w dół sieci. Miało to ograniczyć
> (tak jak to rozumiem) rozrost tablic routingu, który by niechybnie
> nastąpił w przypadku IPv6 i adresów "PI".
>
> Którego z zagadnień nie rozumiem?

W/g mnie czy będzie PI czy nie to bez różnicy. Najwyżej aktualni PI
musieliby być LIR'em, co do routingu to nic nie zmieni ale koszta dla
aktualnych PI dość znacznie.

--
Marcin Gondek / Drixter
e-utp.net