[ipv6-tf] Access Google services over IPv6

Tomasz Torcz tomek w pipebreaker.pl
Wto, 3 Lut 2009, 14:15:02 CET

On Thu, Jan 08, 2009 at 02:12:11PM +0100, Bartek Gajda wrote:
> Google zaproponowalo mozliwosc wlaczenia dla dedykowanych wiekszych
> sieci providerskich dostepu do wielu swoich uslug po protokole IPv6
> http://www.google.com/ipv6

  Czy jest jakaś szansa na włączenie tego u siebie? Mam sieć na kilka
komputerów i własny resolver DNS.  Z tego co rozumiem, Google nie włączy
tylko dla mojego IPka zwracania odpowiedzi AAAA, a mój ISP na pytanie
o IPv6 odpowiedział standardowo (brak zainteresowania ze strony
klientów).
  Czy jedyną szansą dla mnie jest dogadanie się ze znajomym od ISP
współpracującego z google, i ustawienie jego serwerów DNS jako moich?
Przepisywanie zapytań *.google.com → ipv6.google.com u siebie raczej
odrzucam, wolałbym jakiś cywilizowany sposób.

--
Tomasz Torcz               "Never underestimate the bandwidth of a station
xmpp: zdzichubg w chrome.pl    wagon filled with backup tapes." -- Jim Gray