[ipv6-tf] [Fwd: Re: 97.128.0.0/9 allocation to verizon wireless]

Antoni Grzymala antoni w chopin.edu.pl
Pon, 9 Lut 2009, 09:54:48 CET

Jacek Zapala dixit (2009-02-09, 09:50):

> A one nie dostają prywatnych adresów za NATem?

Mój modem 3G dostaje publiczne ip4, zarówno w Polsce (Polkomtel) jak i w
Nowej Zelandii (Vodafone). Sam się zastanawiałem skąd to szastanie...

Pozdr.,

--
[a]