[ipv6-tf] UKE :-)

Radosław Antoniuk radek.antoniuk w gmail.com
Śro, 18 Lut 2009, 14:53:53 CET

2009/2/18 Grzegorz Janoszka <Grzegorz w janoszka.pl>:

> Ja jestem porażony odpowiedzią z UPC, że ich urządzenia elektryczne są
> kompatybilne ze specyfikacją IPv6... oni mają na myśli czajniki czy lampy?
> :)

Mnie tam w tej odpowiedzi nic nie poraża (o ile ktoś wiedział o czym mówi).
Bo ja to rozumiem np jako moją lodówkę... :-)
Widzisz Bartku, świat się nie kończy na komputerach i laptopach, ale
widać nie wszyscy myślą tak przyszłościowo o przyszłościowym protokole
jak automatycy którzy mają silniki i roboty które komunikują się po IP
w laboratoriach : )))

Radek