[ipv6-tf] UKE chce z nami promowac IPv6

Sylwester Biernacki s.biernacki w plix.pl
Czw, 8 Sty 2009, 01:59:53 CET

On Dec 16, 2008, at 12:18 PM, Jacek Wytrebowicz wrote:

> Proponuję 2 zagadnienia do dyskusji:
> 1. Wdrażanie IPv6.
> 2. Ograniczanie cyberprzestępczości
>
> Zagadnienie 1.
> Istnieje wiele argumentów technicznych dla których administratorzy
> sieci i twórcy aplikacji sieciowych z radością powitaliby powszechny
> dostęp do IPv6. Jednak nie jest istotne zadowolenie  wąskich grup
> zawodowych lecz fakt, że wdrożenie IPv6 upowszechni postęp
> techniczny, oraz będzie czynnikiem prorozwojowym dla rynku
> teleinformatycznego.
> W wielu przypadkach, rozwój i stosowanie nowych technologii może się
> [...]

i mamy tylko 2 zagadnienia - jeżeli ktoś ma więcej pomysłów to bardzo
proszę ;-)

Jeżeli do tej pory się nie zapisaliście na PLNOGa, to najwyższa pora,
żebyście to zrobili.

Czy możemy do panelu wyznaczyć kogoś z IPv6-TF, który by reprezentował
tzw. "interesy grupy" w trakcie dyskusji?

--
Sylwester Biernacki <s.biernacki w plix.pl>
CEO

PLIX Sp. z o.o., http://www.plix.pl/
ul. Chałubińskiego 9 lok. 28, 02-004 Warszawa
KRS:  0000295130, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydz. Gosp.
Kapitał zakładowy: 300.000,00zł, NIP: PL7010109699