[ipv6-tf] tak się natknąłem

Lukasz Trabinski lukasz w trabinski.net
Wto, 13 Sty 2009, 11:58:37 CET

Witam.

> a sprawdzales jak wyglada zuzycie pamieci na secondary? bo z kodu binda
> wynika, ze dyrektywa GENERATE tworzy kazdy rekord z osobna w pamieci.

W sumie nie sprawdzałem, ale to co piszesz wydaje się być logiczne. :)
Chyba się zasugerowałem wielkością samych plików sfer. Tak, czy siak
problem jest ciekawy.

> rozumiem, ze problemy moga byc z wielkoscia plikow na secondary, ale
> jesli to jest problemem mozna uzyc zewnetrznych programow do kopiowania
> stref (np. rsync) a same transfery zablokowac.

Sam transfer, to chyba raczej nie problem, tylko trzymanie tego w pamięci
- niezależnie od tego czy to jest primary/secondary czy poprostu sam
cache.