[ipv6-tf] o IPv6 po PLNOG

Radosław Antoniuk radek.antoniuk w gmail.com
Wto, 20 Sty 2009, 10:03:56 CET

2009/1/20 Jacek Zapala <jacek w it.pl>:

> Ten Pan nie miał bladego pojęcia o czym mówi.
>
> Po pierwsze, protokół po jakim przesyłane są zapytania do dns (IPv4/IPv6)
> jest zupełnie niezależny od danych jakie są przesyłane (rekordy A/AAAA).
> Tym sposobem nawet serwer dns działający tylko na protokole IPv4 może równie
> dobrze zwracać dane dotyczące protokołu IPv6.

Widze ze nie przewidujesz sytuacji w ktorej klient ma tylko adres
IPv6, a moze ze 'Ci eksperci' brali to pod uwage :P
Przynajmniej dla mnie wdrozenie IPv6 to nie jest stunelowanie
wszystkiego w IPv4 zeby ładnie wyglądało... :)

--
Best regards,
Radek Antoniuk