[ipv6-tf] o IPv6 po PLNOG

Łukasz Bromirski lukasz w bromirski.net
Śro, 21 Sty 2009, 00:02:02 CET

On 2009-01-20 02:04, Alek Cesarz wrote:

> tak więc w/g mnie rozmowa na temat ipv6 była może długa i ciekawa,
> ale równie efektywna co debata sejmowa. ((-;

Chyba trudno byłoby dogodzić każdemu, tym bardziej że nie
przewidzieliśmy popularności tematu IPv6 - a dokładniej niedoceniliśmy
wagi IPv6 a przeceniliśmy wagę retencji danych (o której dyskusja była
ale krótka i z przerwami).

Co do IPv6 to chyba najbardziej konkretną rzeczą, która pojawiła się
w trakcie dyskusji, była kwestia warsztatów z konfiguracji i
zastosowania IPv6 oraz migracji - konfiguracji dual-stack etc.
Ja z racji swoich zainteresowań i kompetencji myślę raczej o
routerach, ale... może ktoś tutaj chciałby dołączyć i przeprowadzić
warsztaty z zastosowania systemów/aplikacji?

Zgłosiłem się jako ochotnik do stworzenia i poprowadzenia części
'routerowej', choć wspólnie z Andrzejem i Sylwkiem doszliśmy do wniosku
że dobrze byłoby to nieco 'nagłośnić', tak by UKE dowiedział się, że
robimy coś takiego (skoro z ich strony padła wręcz prośba o informacje
'co jeszcze z IPv6 się dzieje').

Więc jeśli ktoś na tej liście jest kto chciałby jakoś pomóc (ale
tak naprawdę pomóc, a nie tylko krzyknąć 'ja!' a później przestać
odpowiadać na maile) to zapraszam unicastem. Spróbujemy coś takiego
zorganizować pod egidą PLNOG w ciągu najbliższych miesięcy (a
namaszczenie/pomoc ze strony IPv6 TF byłoby chyba miłym gestem).

--
"Don't expect me to cry for all the     |               Łukasz Bromirski
  reasons you had to die" -- Kurt Cobain |    http://lukasz.bromirski.net