[ipv6-tf] The Pirate Bay po IPv6

Krzysztof Taraszka krzysztof.taraszka w gnuhosting.net
Śro, 21 Sty 2009, 14:41:50 CET

To + rapidshare, megaupload, etc. Z tego co wiem, co Mnie zapewniono w
zeszłym roku, bynajmniej RapidShare.com będzie w 2009 roku po IPv6.
Cytuję:

"

Hello,

Rapidshare.com will support IPv6 at the earliest at the end of 2009.

We thank you for your suggestion.

Best regards,

RapidShare AG - Support Team

RapidShare AG
Gewerbestrasse 6
CH - 6330 Cham"

Więc wszystko idzie w dobrym kierunku.

Pozdrawiam
--
Taraszka Krzysztof
GNUHosting.net

W dniu 21 stycznia 2009 10:56 użytkownik Sergiusz Paprzycki <serek w walcz.net