[ipv6-tf] bgpd IPv6 binding to :::179 problem (fwd)

robert j. wozny rj w zorg.co.il
Śro, 21 Sty 2009, 16:01:54 CET

On Tevet 25, 5769, at 3:18 PM, Lukasz Trabinski wrote:

> Dzięki pomogło. Męczyłem się tym z kawałek czasu...

jakis dlugi czas temu byla mala dyskusja na listach openbsd na ten
temat. o ile dobrze pamietam,
doszli do wniosku ze mapped IPv4 powoduja wiecej problemow niz pozytku.

tak wiec, openbsd nie wspiera IPv4-Mapped ((-;

a o samych problemach mozna na przyklad poczytac w drafcie itojuna:
draft-itojun-v6ops-v4mapped-harmful-02.txt

-j.