[ipv6-tf] Nowe zasoby w PL via ipv6

Lukasz Trabinski lukasz w trabinski.net
Czw, 22 Sty 2009, 13:55:38 CET

Witam

W końcu się zebrałem i skonfigurowałem na uczelni, z która współpracuję
(Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie) pare
serwisów dostępnych dla wszystkich via IPv6:

news.wsisiz.edu.pl - (grupy BIG8, PL.*, ALT.PL.* dostępny dla wszystkich
                      po ipv6, którzy dostali alokacje z RIPE)
ftp.wsisiz.edu.pl - (mirror Fedory, livina, Debiana, Kerneli, postgresql i
                      troche innego softu)

Z ciekawostek, to od wczoraj, przwaliło się 200MiB _natywnego_ ruchu ipv6
(głównie zapytania DNS), przy ponad 500GiB ruchu ipv4

--
ŁT