[ipv6-tf] IPv6 jest szybsze.

Grzegorz Janoszka Grzegorz w Janoszka.pl
Pią, 23 Sty 2009, 18:46:51 CET

Jarek Kamiński wrote:

> Pinguj www.google.com albo google.pl, a nie google.com. U mnie
> www.google.com jest najszybsze, google.com najwolniejsze,
> a ipv6.google.com tak pomiędzy (pod względem czasów odpowiedzi na ping).

Btw, ta guglowa inicjatywa działa. Mam dodatek do firefoxa, który
wyświetla mi adres IP, na który się połączył - na zielono IPv4, na
czerwono IPv6. I dziś przy włączaniu przeglądarki - google jest czerwony:

www.google.com is an alias for www.l.google.com.
www.l.google.com has address 66.249.91.99
www.l.google.com has address 66.249.91.103
www.l.google.com has address 66.249.91.104
www.l.google.com has address 66.249.91.147
www.l.google.com has IPv6 address 2001:4860:0:1001::68

nmis-fbx: host www.google.pl
www.google.pl is an alias for www.google.com.
[...]

Za to co ciekawe nie dotyczy to domenowego adresu:

nmis-fbx: host google.com
google.com has address 209.85.171.100
google.com has address 72.14.205.100
google.com has address 74.125.45.100
google.com mail is handled by 10 smtp1.google.com.
google.com mail is handled by 10 smtp2.google.com.
google.com mail is handled by 10 smtp3.google.com.
google.com mail is handled by 10 smtp4.google.com.

nmis-fbx: host google.pl
google.pl has address 66.249.93.104
google.pl has address 72.14.221.104
google.pl has address 216.239.59.104
google.pl mail is handled by 10 smtp1.google.com.
google.pl mail is handled by 10 smtp2.google.com.
google.pl mail is handled by 10 smtp3.google.com.
google.pl mail is handled by 10 smtp4.google.com.

Komuś z Was udało się to także załatwić z Google?

--
Grzegorz Janoszka