[ipv6-tf] A tu co taka cisza?

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Wto, 7 Lip 2009, 14:53:31 CEST

On Tue, Jul 07, 2009 at 02:43:58PM +0200, Konrad Łatkowski wrote:
> Co do bloga to ja też od wczoraj pisze swojego ;-)
> http://chromeplugins.pl
> i dziś dołożyłem do zestawu forum pod adresem http://chromefans.pl
> Oby dwie stronki są o Google Chrome ;-)
> pozdrawiam

Też bym pisał bloga, ale nie mogę znaleźć takiego, który miałby też
interfejs NNTP oprócz HTTP. Forumowy sposób dyskutowania pod wpisem w
większości blogów jest tak żałosny i niedorozwinięty technicznie, że nie
chciałbym zmuszać do tego innych. No i, żeby nie być off-topic, mogłoby
to wszystko działać przez IPv6.

R.
--
Jeżeli upadnie cywilizacja zachodnia, to będzie szansa na odbudowę cywilizacji
      chrześcijańskiej. (dr Stanisław Krajski, Radio Maryja, 10 X 2001)