[ipv6-tf] Prezentacje o IPv6 (odpowiedz na: A tu co taka cisza?)

Grzegorz Janoszka Grzegorz w Janoszka.pl
Wto, 7 Lip 2009, 16:49:03 CEST

Bartek Gajda wrote:
> jeszcze jeden przerywnik - prezentacja z ostatniego RIPE meeting sesja o
> ipv6.
>
> dla lubiacych czytac - scenogram
> http://ripe.net/ripe/meetings/ripe-58/steno-transcripts.php?steno=Main-090505pm2
>
> dla tych ktorym goraco i wola juz tylko ogladac:
> rtsp://qtstreamer.ripe.net/ripe-58/ipv6-wg.mov
>

> I kilka uwag po przejrzeniu ponad polowy sesji, co tam znalazlem ciekawego:
>
> - Doświadczenia RIPE z IPv6
> + uruchamianie serwisow oraz sieci - routery, firewalle, DNS
> + ciekawy eksperyment - przelaczenie sieci RIPE meeting na IPv6 only- z
> [...]

Akurat wyszło, że uczestniczyłem w RIPE meeting siedząc tam na sali.
RIPE NCC apelował o ciekawą rzecz - algorytm działania obecnego
hostcount w ogóle nie sprawdza się przy IPv6 (przeglądanie stref reverse
po kolei wpis po wpisie), więc wymyślili hostcount++, który to będzie
transferował strefy i na tej podstawie liczył hosty.
Jak ufacie RIPE NCC, to możecie dać allow-transfer na 193.0.0.0/22.

--
Grzegorz Janoszka