[ipv6-tf] A taka mysl.

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Wto, 7 Lip 2009, 20:32:18 CEST

On Tue, Jul 07, 2009 at 08:12:01PM +0200, Grzegorz Janoszka wrote:

> Właśnie posprawdzałem widoczność różnych polskich AS i np. do ICM idę
> peeringiem przez PLIX, a do Pozmana idę tranzytem. Co ciekawe Pozman IPv4
> mam peeringiem przez Aconet i Pionier. Co jest złego z IPv6 w Pionierze
> albo Pozmanie?
Jak rozmawialem z znajomym majacym v6 i "peering v4" z pionierem,
powiedzial mi ze ipv6 pozman chcial puscic osobnym vlanem i za osobna
oplata. A to sie srednio oplaca.

Ile w tym prawdy - nie wiem ;) Sam jeszcze v6 sie nie dorobilem w mojej
malej sieci :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator