[ipv6-tf] A taka mysl.

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Śro, 8 Lip 2009, 14:02:40 CEST

robert j. wozny wrote:

> z IX'ow w CZ/SK nie wymieniaja sie ruchem.

nie jestem osoba zajmujaca sie umowami z klientami, ale wydaje mi sie,
ze jesli ktos ma przylacze do Pozmana to ipv6 dostaje gratis.
No chyba za ma/chce inny rodzaj ruchu (tranzyt, peering itp) dla ipv4 i
ipv6. Byc moze stad wynikla opinia ze ipv6 jest dodatkowo platne.
Ale prosze mnie nie lapac za slowa.
Zainteresowanych szczegolami zapraszam do wyslania zapytania na
kontakt w man.poznan.pl

Co do innych miast- nalezalo by spytac MANy w tych miastach w konteksice
ruchu do/przez Pioniera.

pozdrawiam,
Bartek